Laatste dag! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Estella & Corne Griffioen & den Boer - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Estella & Corne Griffioen & den Boer - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: Estella & Corné

Blijf op de hoogte en volg Estella & Corne

25 Juli 2011 | Nederland, Rotterdam

Corne en ik zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest met de voorbereiding van de vakantie. Tja, wat moet je dan allemaal regelen zou je denken... Antwoord: VEEEL!... Onderwater camera kopen, Mini laptop extra werkgeheugen geven, Muziekjes en Ebooks downloaden. Was draaien, koffer kopen etc.

Zaterdag was Kristel jarig. Dat kwam mooi uit aangezien dat direct het laatste moment was waarop ik mijn vrienden heb gezien. Afscheid nemen voor 3 maanden is toch iets intenser dan voor 2 weken;-)

We zijn nu bezig om te kijken of we nog extra beenruimte voor Corne kunnen bijboeken. 2m lang en dan 19 uur vliegen, dat vraagt om problemen:). Het is best duur voor lange vluchten extra beenruimte bij te boeken. Daarom hebben we er ook voor gekozen om (als t niet anders kan) apart te gaan zitten. Zet mij neer bij het raam en ik slaap wel een uur of 6. Vervolgens nog wat boeken lezen, filmpje kijken en tadaaaa gearriveerd op Signapore. (wat klinkt dat gemakkelijk. Met een beetje pech zit ik me dadelijk weer kapot te ergeren aan snurkende mensen/ huilende kinderen en gillende mensen. Waardoor ik na 4 uur het liefst het vliegtuig uit zou springen.....)

Om 15h rijd ik samen met Henny en mijn moeder naar schiphol. Corne rijdt vanmiddag naar zijn ouders om daar de auto 3 maanden te parkeren. vervolgens brengen zijn ouders hem naar schiphol. Kortom, nog even quality time met de ouders:)

We vliegen om 19:10 vu schiphol naar Londen. Vervolgens overstappen in Londen naar Signapore waar we een overstaptijd van 4 uur hebben voordat we onze laatste vlucht naar Darwin hebben. Om 4 uur snachts (di op wo nacht, let op in Darwin is het 6,5 uur later dan in Adam) arriveren we op Darwin airport.

Het volgende blogje wordt geschreven vanuit Australie:)

Groetjes,
Estella en Corne

  • 25 Juli 2011 - 15:30

    Wanda:

    Veel plezier en voorzichtig hè Corne zal in hongkong veel bekijks hebben met die lange benen van hem hihihi nou ik volg je op de voet hoor xxx

  • 26 Juli 2011 - 13:34

    Leanne:

    Veel plezier! Ik ben blij dat ik jullie nog even mee kon gaan met opa en oma om jullie uit te zwaaien! 3 maanden, dat is wel een hele tijd! Ik ga jullie missen! Xxx Leanne

  • 27 Juli 2011 - 19:55

    Sebas:

    Hé,

    Hopelijk goed aangekomen in Down Under. Geniet ervan en ben benieuwd naar jullie verhalen.

    Groeten, Sebas

  • 27 Juli 2011 - 20:46

    Femke:

    Hoe is de reis gegaan? Genoeg beenruimte? Geen gillende kinderen of snurkers? Of heb je het deltavliegen maar direct overgeslagen en met een parashute uit het vliegtuig gesprongen?

    Geniet van de vakantie. De maanden zullen zo voorbij zijn. We lezen jullie. Xxxxx

  • 28 Juli 2011 - 09:28

    Pa En Ma:

    Hoe is het aan de andere kant van de wereld We wachten met spanning op jullie verslag Gr p en m

  • 01 Augustus 2011 - 03:01

    E&C:

    ff kort: blogje is onder construction. over 8 uurtjes staat hij online! (moeten zo vliegen en maken hm in vliegtuig af.. Mogen natuurlijk niet te veel spelfouten in staan hahahah.. x Estel en Corne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Estella & Corne

Dit blog hebben Corné en ik opgestart om onze verhalen van DE REIS van ons leven te kunnen delen met vrienden en kennissen.

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 35898

Voorgaande reizen:

19 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Rondreis Zuid afrika, namibie en botswana

21 Juli 2012 - 31 Juli 2012

11 dagen IJsland juli 2012

25 Juli 2011 - 18 Oktober 2011

3 maanden oceanie - Aus _NZ_HK

Landen bezocht: